I fjor fikk Rema 1000 på Aurskog Serviceprisen 2011 av Aurskog-Høland Kommune og Næringsrådet. Serviceprisen i fjor ble en stor suksess, og nå står den andre utgaven for tur. I løpet av desember vil det bli muligheter til å sende inn sine bidrag til de som fortjener serviceprisen for 2012.

 

Tilbakemeldingene fra publikum er at personlig og god service har stor betydning om man handler lokalt eller ikke. Aurskog-Høland Utvikling ønsker å fortsatt sette fokus på lokalt næringsliv ved å premiere bedrifter med h8yt fokus på kundeservice. Ved å skape blest om serviceprisen vil det erfaringsmessig heve servicegraden i lokale bedrifter og flere vil handle lokalt.

 

–          Kåringen i 2011 viste at det er stor interesse blant publikum når det gjelder servicegraden hos de lokale bedriftene ved at mange sendte inn sine forslag. Vi håper også at dette er en motivasjon til alle bedrifter om å fokusere på service også i 2012, sier leder av Aurskog-Høland Utvikling Carl Fredrik Havnås.

 

I fjor ble hele 54 bedrifter nominert av publikum. Disse kriteriene er i år, som i fjor, gjeldende:

 

–          God kunderservice (personale og daglig leder)

–          Godt vareutvalg (ikke tomme hyller og gamle varer)

–          Kundevennlig lokaler og god parkering

–          Helhetsvurdering av bedriften.

 

Stemmegivningen vil i år skje på Aurskog-Høland Uviklings hjemmeside, og er nå åpnet: http://ah-u.no/serviceprisen-2012/

 

Topp 3 2011

Motivering

Rema 100,   Aurskog Alltid   så blide og hyggelige. Alle hilser når man kommer inn i butikkenYter   alltid fantastisk service, og kunden som øverste sjef! 
Låven,   Aurskog Service med et smil, ærlig, kjempeflink   kundebehandler og en fin atmosfære for trivsel
Mix   Tippehjørnet, Bjørkelangen De kjennetegnes med alltid god   service der, hyggelig atmosfære og tar seg tid til kunden med en hyggelig   prat.