Innkjøpsavdelingen i Aurskog-Høland kommune inviterer næringslivet til kurs / informasjon om offentlige anskaffelser. Vi ønsker å bidra til at enda flere leverandører inngir tilbud på våre anbud og vil derfor ved hjelp av praktiske eksempler vise hvordan anbudsdokumentene skal fylles ut, hvilke spørsmål som skal besvares, hvordan de skal besvares og hvilke dokumenter som må vedlegges. I tillegg vil vi informere litt generelt om dette med offentlige anskaffelser og vi vil etter beste evne besvare spørsmål i tillegg til at det åpnes for å diskutere aktuelle temaer. Alle er hjertelig velkomne til Rådhuset – det trengs ingen påmelding


Når: 5. november kl. 18:00

Hvor: Kommunestyresalen på Rådhuset, Bjørkelangen.

 

Innkjøpsavdelingen er også opptatt av dere skal komme med innspill til temaer. Dere har en frist til og med fredag 11. oktober. Hvis du har innspill, vennligst fyll ut skjema nedenfor.

Hilsen

Innkjøpsavdelingen                       Næringsutvikler

Jane Brit         Nan Torill                Espen

 

[contact-form-7 404 "Not Found"]