Serviceprisen i fjor ble en stor suksess, og nå står den tredje utgaven for tur. I løpet av desember vil det bli muligheter til å sende inn sine bidrag til de som fortjener serviceprisen for 2013. For andre året på rad stakk Rema 1000 på Aurskog av med Serviceprisen i fjor, som blir utdelt av Aurskog-Høland Kommune og Aurskog-Høland Utvikling.

 

Tilbakemeldingene fra publikum er at personlig og god service har stor betydning om man handler lokalt eller ikke. Aurskog-Høland Utvikling ønsker fortsatt å sette fokus på lokalt næringsliv ved å premiere bedrifter med høyt fokus på kundeservice. Ved å skape blest om serviceprisen vil det erfaringsmessig heve servicegraden i lokale bedrifter og flere vil handle lokalt.

 

–          Kåringen i 2013 viste at det er stor interesse blant publikum når det gjelder servicegraden hos de lokale bedriftene ved at mange sendte inn sine forslag. Vi håper også at dette er en motivasjon til alle bedrifter har fokusert på service også i 2013, sier leder av Aurskog-Høland Utvikling Carl Fredrik Havnås.

 

I fjor ble hele 64 bedrifter nominert av publikum. Disse kriteriene er i år, som i fjor, gjeldende:

 

–    God kundeservice (personale og daglig leder)

–    Godt vareutvalg (ikke tomme hyller og gamle varer)

–    Kundevennlige lokaler og god parkering

–    Helhetsvurdering av bedriften.

 

– For at bedriftene i Aurskog-Høland skal få en fordel i all konkurranse med Lillestrøm, Sverige og netthandel, så er det service som må stå i fokus. Leverer man alltid over forventet, så kommer kundene tilbake. Jeg håper at publikum ser all den gode jobben som gjøres i kommunen vår, sier næringsutvikler Espen Bråthen.

 

Stemmegivningen vil i år skje på Aurskog-Høland Uviklings hjemmeside, og er nå åpnet. Du kan stemme her.