I den tredje utgaven av Serviceprisen fikk man en ny vinner. Klær og interiør-butikken Villa Lier på Hemnes stakk av med seieren. På andreplass fulgte Rema 1000 Aurskog, og det siste trinnet på pallen tok Låven klær og interiør.

– Det handler om å tilby det kundene vil ha, å være hyggelig og snakke med dem for å finne ut hva de er ute etter. God atmosfære er viktig. Derfor har vi en sofakrok med litt servering. Du selger jo en stemning i en virksomhet som dette, sier innehaver Anita Lier til Indre Akershus Blad.

 

Foto: Espen Bråthen

Foto: Espen Bråthen

Ut utvalg av rosende ord til Villa Lier:

Grundersjel med masse humør og service, og guts til å etablere seg på landet!

Alltid hyggelig å komme til Villa Lier. Tar seg god tid til sine kunder, og gjør hele atmosfæren hjemmekoselig. En flott nisjebutikk, og ikke minst en modig satsing!

Alltid flott service, byr på det lille ekstra som gjør at du som kunde går derfra med et smil om munnen, er tilgjengelig for ulike arrangement på kveldstid som viser at selv om butikken ikke ligger sentralt eller i et senter så kan man gå det til uansett, meget kundevennlig og har det lille ekstra som gjør at man tar turen flere ganger igjen.

 

Rema 1000 Aurskog:

Bedre service innstilte ansatte skal du lete lenge etter. En føler seg mottatt når en kommer inn døra. Alltid et smil og få.. Et hei på deg.. Og det gode samholdet blant de ansatte er beundringsverdig. Det tyder på et godt miljø. Og da blir også servicen til oss kunder god. All ære til Rema 1000 på Aurskog

Låven klær og interiør:

Er genuint interessert i hver enkel kunde og møter alle med et smil og glimt i øyet. Hele lokalet stimulerer til ro og velbehag samtidig som de tilbyr et godt utvalg av særegne varer. På tide å vise at vi setter pris på de små nisjebutikkene som jobber fantastisk godt og hardt for å gi bygda et variert tilbud.